Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(1)
Autor
Okuniewski Juliusz
(2)
Speck Otto
(2)
Ayres A. Jean
(1)
Balzer-Martin Lynn
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Grysińska Anna
(1)
Grzywna-Tunk Grażyna
(1)
Haber Elizabeth
(1)
Kipp Katherine
(1)
Koomar Jane
(1)
Kranowitz Carol
(1)
Lipowska Małgorzata
(1)
Majewska Jolanta
(1)
Majewski Andrzej
(1)
Mierzejewska Beata
(1)
Mitchell David
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Sava Deanna Iris
(1)
Shaffer David R
(1)
Szklut Stacey
(1)
Sørensen Patricia
(1)
Wojtaś Martyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Dziecko
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Nauczanie
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika terapeutyczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Ruchy
(1)
Słuch
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wzrok
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część I. Integracja sensoryczna i mózg 1. Integracja sensoryczna. Wprowadzenie pojęcia 2. Rozwój integracji sensorycznej od niemowlęctwa do wieku szkolnego 3. Uklad nerwowy od środka. Działanie mózgu i waga bodźców Część pierwsza. Działanie mózgu Część druga. Waga bodźców Część II. Dysfunkcja integracji sensorycznej 4. Dysfunkcja i ntegracji sensorycznej. Objawy, przyczyny, poziomy 5. Zaburzenia układu przedsionkowego. Zmysł ruchu i jego wpływ na rozwój róznych umiejętności 6. Dyspraksja rozwojowa. Proces nauki nowych umiejętności motorycznych, które sprawiają trudności niektórym dzieciom 7. Obronność dotykowa. Zmysł dotyku, czyli nadwrazliwość niektórych dzieci 8. Percepcja wzrokowa i słuchowa i jej związek z nauką i językiem 9. Dziecko autystyczne. Specjalne potrzeby dotyczące integracji sensorycznej i wyzwania związane z taką diagnozą Część III. Postępowanie w przypadku stwierdzenia problemu 10. Diagnoza i leczenie. Zalety terapii integracji sensorycznej 11. Rola rodziców. Udział rodziców w terapii dzieci z dysfunkcjami integracji sensorycznej Aneks A. Komentarze do rozdziałów Aneks B. Przegląd literatury Aneks C. Sprzęt terapeutyczny Aneks D. Pytania zadawane przez rodziców i odpowiedzi na nie Słownik najważniejszych terminów i pojęć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43946 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43549, W.43548 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43799 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera dodatek: Odpowiedzi na testy kontrolne i quizy
Na s. tyt. błędny zapis nazw. autora
Streszczenie: Część I. WPROWADZENIE DO PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ. 1. Wprowadzenie do psychologii rozwojowej i stosowanych w niej strategii badawczych. Część II. BIOLOGICZNE PODSTAWY ROZWOJU. 2. Wpływ dziedziczenia na rozwój. 3. Rozwój prenatalny i narodziny. 4. Niemowlęctwo. 5. Rozwój fizyczny: mózg, ciało, motoryka i rozwój płciowy. Część III. ROZWÓJ POZNAWCZY. 6. Rozwój poznawczy: teoria Piageta i społeczno-kulturowy punkt widzenia Wygotskiego. 7. Rozwój poznawczy: perspektywy przetwarzania informacji. 8. Inteligencja: mierzenie sprawności umysłowej. 9. Rozwój języka i umiejętności komunikacyjnych. Część IV. ROZWÓJ SPOŁECZNY I ROZWÓJ OSOBOWOŚCI. 10. Rozwój emocjonalny, temperament i przywiązanie. 11. Rozwój pojęcia Ja. 12. Różnice płciowe i rozwój ról związanych z płcią. 13. Agresja, altruizm i rozwój moralny. Część V. KONTEKST ROZWOJU. 14. Kontekst rozwoji I: rodzina. 15. Kontekst rozwoju II: rówieśnicy, szkoła i technologia. Podręcznik dla studentów i wykładowców psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz.43714 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: I. Długa droga do wspólnej edukacji II. Integracja – pierwsze zmiany strukturalne w systemie edukacji III. Inkluzja – metafora wspólnej edukacji IV. Edukacja wczesnorozwojowa dla wszystkich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43787 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do 11. wydania Wprowadzenie I. Historyczny rozwój pomocy społecznej i pedagogicznej II. Niepełnosprawność intelektualna - wyjaśnienie i klasyfikacja pojęcia III. Podstawy antropologiczne, etyczne i społeczne IV. Podstawy psychologiczne - procesy rozwoju i uczenia się V. Ocena pedagogiczno-psychologiczna VI. Procesy wychowania i kształcenia: podstawowe pojęcia VII. Cele procesów wychowania i kształcenia VIII. Procesy kształcenia i uczenia się IX. System wychowania i instytucje edukacyjne X. Proces kształcenia (nauczania - uczenia się) XI. Relacja wychowawcza XII. Rodzice i rodzina XIII. Wychowanie w zakładzie opieki XIV. Kształcenie w wieku dorosłym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43805 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej